הדרכת נגישות השירות לעובדים
עובדי החברה עוברים הדרכות בליווי עמותת נגישות ישראל, אודות אופן מתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות.
מוקד טלפוני נגיש
ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון 03-6235252. נתב השיחות הטלפוני מונגש, ההקלטות המושמעות בנתב הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה.
במידה והנך זקוק/ה לחלופה למוקד הטלפוני, ניתן ליצור קשר גם באמצעות טופס ליצירת קשר באתר האינטרנט www.mashcal.co.il או בפקס 03-5614183.
מידע נגיש
לבקשת לקוח עם מוגבלות, יונגש המסמך הרלוונטי לפורמט הנדרש. במידה וברצונך לפנות בבקשה להנגשת מידע, אנא פנה לרכזת הנגישות של החברה, ליאת סגל, במייל: liats@mashcal.co.il.
נגישות אתר האינטרנט
אתר האינטרנט של החברה מותאם לרמת הנגשה 2 (AA ) ועומד בתקן .W.C.A.G 2. הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.
הסדרי הנגישות
משרדי החברה ברחוב ממוקמים ברחוב הארבעה 19, מגדל התיכון, תל אביב
וברחוב הארבעה 28, מגדלי הארבעה, תל אביב
חניית נכים – בבניינים קיימים חניונים בתשלום ובהם חניות נכים.
מעליות – בבניינים קיימות מעליות הנגישות לאנשים המתניידים בכיסאות גלגלים.
שירותי נכים - נמצאים במשרדנו בקומה 9 במגדל תיכון ובקומה 6 במגדלי הארבעה.
עזרים - לולאות השראה שולחניות ממוקמות בעמדות הקבלה ובחדרי הישיבות.
פניות בנושא התאמת נגישות
אנו בחברה למשק וכלכלה נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות על מנת לשפר את השירות ללקוח. בכל פנייה בנושא התאמת נגישות, ניתן לפנות לרכזת הנגישות של החברה ליאת סגל, בטל': 03-6235238 בפקס: 03-6869529, או באמצעות הדוא"ל : liats@mashcal.co.il.